solen fortsätter skina på mej idag

dagen har fortsatt lika fint som den började..

dels för att jag;
håller på med mitt ex-arbete i kvällskursen
barn och unga i socioemotionella svårigheter (10 hp)..
å arbetet skrider framåt.. nästan skriver sig självt.. amazing.. gotta löve

samt att det nyss;
ringde fr en av mina absoluta favvoskolor med en förfrågan om jag
var intresserad av vikariat på tio dagar runt påsk någon gång.. SELFKLAR var jag det..
det kommer ju dock krocka med min egen skolgång.. men fan.. det är smällar man får ta..
detta var dessutom vik som historia-lärare..
där personen som det skall vikarieras för hade bett dom ringa och kolla med mej specifikt..
men inget är absolut bestämt än..
utan detta var mest en intresseförfrågan å dom skulle återkomma..
men smickrad är jag iaf [wiiiiiii]

och sen att;
jag alldeles strax hoppa på bussen in till stan å ner till carlings på köpmannagatan..
ska hämta upp dom klädernas jag ska mannekänga heaven&hell modevisningen
ritz nu på onsdag.. ska bli asnice.
känner till mnga av namnen som också skall posera down the catwalk..
men fick idag besked om att ngn jag känner lite mer också skall vara med.. FAN VA NICE!

aja. slutbabblat for now, cause it's time to get going..
/positivabeda

ps. wifey, jag tkr absolut vi ska satsa på ett somrigt psychobillyspanien! deffi. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fett att dom frågar speciellt efter dig!! men jag är inte förvånad, du kommer bli en sjukt bra lärare wifey!

vi får försöka kika lite på priserna i spanien...ska mejla maja, hon har säkert koll...

puss love you

2010-03-02 @ 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0