sir talk-a-lot junior

idag har jag varit litta kattvakt åt aladdin.. drog över å hängde lite med kisen på lunchen,
moa was outta town n the little catkid badly wanted sum company
[he picked up ze phone and called me all by himself - beggin 4 me 2 come ovah ^^]



även.. kisen snackar.. ungefär hela tiden.. nästan iaf.. pratmoster deluxe..
ofta undrar jag vad han käbblar om, men jag liksom bara käbblar tillbaks
å hoppas att det är ngt trevligt vi samtalar om, ngt vettigt å givande liksom..
smaken av dagens tonfisk.. vattentemperaturer.. leksaksbollar.. u name it

sir talk-a-lot got herself a new deciple.. sir talk-a-lot junior.. that u truly götta löve

Kommentarer
Postat av: snuffsan

Det fick du för dina synder haha, men härligt om jag tröttnar på att lyssna så skickar jag in kissen då :) <3

2010-03-19 @ 17:12:05
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0