kaninisar

när vi var hos lady jays pappa igår, herr radley, fick jag låna finfina inneskor!
kaninisar - hade nästan på pricken lika dana när man var
liten snoris och hängde i gäng på lekisrasterna. gottalike

var ju möhippa och tjejhäng deluxedeluxe igår också. asgrym kväll i det stora hela
men mer om det senare. ska glida över till arton och kolla film nu varse tänkt
ironman äre som visas. ngn som sett den? vet inte ens vad den handlar om
men jag gissar på ngt med iron å så om en man ^^

puss på er så länge



/intelikasöndagsemolängre

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh wifey! besviken på din superhjältekunskap. iron man är fet å herr downey jr är sjukt het.



saknar dig. har försökt ringa dig tusen miljarder gånger, men du svarar ju aldrig :(

men ja tänker inte ge upp ;)



massa pussar. nu ska jag o joel äta veggieburgare å titta titanic.

2010-03-14 @ 21:47:36
Postat av: anakin sir talk-a-lot

ah hun, är det du som ringt från ett +47 nr?

ibland är jag rädd att det är skumma massmördartyper som ringer mej från utlandet för att länsa mitt mobilkonto typ.. /fegisen

2010-03-15 @ 08:15:01
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha....+47 är norge å du kommer inte behöva paya nåt alls om du svarar....så svara :)

2010-03-16 @ 09:41:36
Postat av: anakin sir talk-a-lot

lovar att svara nästa gång +47 ringer! tummis.

kanske rentav dax att kolla var det kostar att ringa tillbaka <3

2010-03-16 @ 16:00:42
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0