fuck off

HATA HEMTENTA! å hata det faktum att jag i ren frustration satt i mej nästintill en hel ask
läkerol salmiak plus litervis med kaffe vilket resulterat till ett inte nådigt magknip..

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH

jag är inte på långa vägar klar med skiten [hemtentan]
vilket ger mej ångest deluxe deluxe
å inte har jag kvällen på mej heller.. [å inlämans skall det göras imorgon kl tio]
för det vankas juliets fuckin-off dinner hos mr mad potter ikväll
en middag som jag inte vill missa för allt i världen..

parantesvis:
när jag blir kung ska jag införa en lag som säger att värt folk alltid måste bo där jag bor
inge vääärt kommer ngnsin få flytta ifrån där jag är.. sweet ska det bli!

fan juliet.. lr egentligen.. fan lee.. varför var du tvungen å bo i england?!
ett ställe som är bra mkt coolare ställe än lökswedenofdoom som gör flytt fullt logiskt.. tönt..

egentligen är jag ju såklart pissglad åt jays vägnar.. det bästa ska det bästa ha..
om det så innebär flytt of doom.. men ja ni vet.. wääääääääääääh

å samtidigt som lipen över hejdåmiddagen stadigt växer som en klump i halsen
så brottas jag med madderfuckinhemtentaofdoomjävel!

lip lip lip å rånbögsmord


aja.. re-boot på tankarna nu
först middag, sen hem vid ngrlunda schysst klockslag.
sen svettas hela jävla natten vid datorn, med svett droppandes ner från näsan
å om så krävs ska jag injecera koffein rakt i blodet.. just to stay alive.. to be kept awake..
för att skriva klart skitjävelhattentamen! SÅ DET SÅ! breakmofockas!

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHH

/lip'arn

ps. har ni märkt vilket underbart lövlie gosigull humör jag är på idag?
k o m h i t s k a d u f å e n s m ä l l

Kommentarer
Postat av: Sanne

Om någon kan fixa det så äre du annie! <3

2010-03-25 @ 18:38:54
URL: http://piixelslyna.blogspot.com
Postat av: Katten Gustav

Sure u can make sense of yourselv

2010-03-25 @ 20:25:16
Postat av: Mallan

hahah whääää säger jag med! vad hände?! gråten i halsen hela jävla 45 minutrarna bussresan hem!!bläblälääää!!

lycka till med hemtentan för övrigt!

2010-03-25 @ 23:01:10
URL: http://choosename.blogg.se/
Postat av: ann vicious

@sanne: thanx for the belief. är nog klar nu. troooor jag. miiiip. kanske fia lite till på den, man får se ;)



@katten gustav: kan du så kan jag ^^



@mallan: jag har proppat skallen full med furstestatens maktcentralisering under tidigmodern tid i swe & dk [intresser pilarna hagalr :P]. funkar ganska bra att distrahera tankarna så.

imorgon äre dock min tur att sitta solokvist på tåg då kommer baggis klumpen i halsen hinna ifatt mej mää. wääääääähhhh. dumma fina juliet!

avslutningsvis, thanx for the wish of gewd luck. å håbas sthlms helgen blir ball för din del! :)

2010-03-26 @ 03:24:07
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0