coffemakin' in a new way

dags för sängen strax..

vill bara avrundningsvis berätta om den sorg
som drabbade mitt hem i fredags på efterfesten..
..
min trotjänare deluxe
min vän i vått  och torr..
i nöd och lust..
for what seemed like sumthing that was ment to be forever
som mor troget samlat streckkoder för att få och sedan ge till mig

föll i backen, helt sonika..
och gick i tusen bitar..

kaffekannan.. i dunno how 2 say this.. but..
me and the coffemaker will never be the same without you

[and here a pic to show you why] with love



/neverbethesamewithoutyou



Kommentarer
Postat av: lotta

oj. sådär har jag också gjort med en kanna. en annan bryggare smälte jag fast på spisen när jag satte igång fel platta :P kolla märket och se om du kan köpa en ny kanna bara. annars finns det billiga bryggare på ÖoB bland annat :)

2010-03-02 @ 11:23:20
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: modern med streckkoderna

Den var ändå förliten..Vi får som du säger "styra ny" när jag eller bror kommer upp..???

2010-03-02 @ 14:48:44
Postat av: Mor igen

Titta på "MYRORNA" eller "ERIKSHJÄLPEN"..De har massor med billiga glaskannor

2010-03-02 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0