chocolate goes caramel

hah.. jag har inget vettigt att säga [like that was any real news]
men jag kan infa att mitt sedan nyår självmant införskaffade godisförbud
på det senaste har lett till att jag haft haunting dreams of chocolatemadness

den har liksom förföljt mej, chokladen, i drömmarnas värld
mörk, ljus, med nötter i.. russin.. frukt.. apelsin.. crisp.. u name it

å innan idag på väg hem från bussen ner mot pressbyrån..
jag blev som nitad.. only one thing left 2 do..
styrde mina steg betsämt mot pressbyrån.. måste ha.. ngt med choklad.. som inte är godis..

mitt mål var sånna delight extradrops.. hallon med chokladfyllning..
men till min förskräckelse.. väl inne på pressis.. så varom no where 2 be seen..
nästan så jag kallsvettades.. hur gör jag nu..
hur kan jag stilla mitt chokladhave2havemonster?!

kände hur en yrsel grabbade tag i mej.. hur kroppstemeperaturen steg avsevärt..
hur fradgan i munnen liksom ansamlades.. å rummet tycktes röra sig runt runt runt..

men så plöstligt.. from out of now where [from out of space?]
låg dom där.. min räddning..

chocolate goes caramel.. stimorol.. tuggumin..
och med bara femton kronor kvar på kontot [som borde gå till ngt mer födoaktigt ämne]
langade jag återigen fram, min räddare i nöden
mitt mrmastercard

å plöstligt hade jag dom där.. i min ägo.. choclotae goes caramel-tugggumin.. sweet..



att dom sedan smakade apa men ändock stillade mitt begär.. det är en historia i sej..

å med denna menlösa historia och dess abrupta slut, väljer jag att signa off för kvällen..

gotta love, gotta have
/chocolate

Kommentarer
Postat av: Nettish

Haha... Du är för söt gumman!

2010-03-12 @ 01:17:02
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: lotta

haha, in onsdags stod jag och lisa på pressbyrån på järntorget och undrade hur fan de där skulle smaka... då har vi fått svaret som vi trodde - apa :)

2010-03-12 @ 09:38:22
URL: http://elvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0