checklist

vi kör en checklist

  • hemtenta inlämnad [X]
  • ny kurslitteratur lånad/köpt [X]
  • kvällskurs avklarad och godkänd [X]
  • räkningar betalade [X]
  • nästan lite snuskigt mkt pengar kvar på kontot [X]
haft kurslitteratur för i runda slängor tvåtusen
senaste två månaderna, men icke nuuuu ^^

  • trött som ett litet as [X]
  • bege sig på hemliga äventyr idag [X]
  • sakna mr matte e [X]
  • duscha & borsta tänderna [ ] snaaart
  • planera inför internäätshopping [\] halvklart
lär bland annat lägga vantar på minst en utav jeansklänningarna
då jag har 40% rabatt hos halens <3 vilken är dock frågan..
den i ljusblå jeans.. lr den svarta? visst borde jag ta båda? ^^
även någon som vet huruvida halens kläder är små eller stora i storlekarna?






bob dylan - don't think twice, it's alright

it ain't no use to sit and wonder why, babe, it don't matter, anyhow
and it ain't no use to sit and wonder why, babe

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag röstar då för båda!! Jag råkade köpa båda tröjorna jag ville ha så köper du båda blir min ekonomiångest liiiite lättare (: Och faktiskt så köpte jag varken skor eller bikini så nu borde ångesten vara nere på noll :D



Lätt att jag borde syssla med matte känner jag nu :P

2010-03-26 @ 12:22:27
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0