tredje

gick på examensavslutning.. knäppte bilder å var på skumdumt humör..
cykla hem, åt, piggnade till.. sen ner på stan.. köpte ölet på bolaget..
drog förbi carlings.. gjorde av med pengar.. fick pengaågren..
styrde vidare till hm.. köpte solpuder.. spädde på pengaågren..
mitt i allt sprang jag på två smexxy ladys.. dom planerade ölen å jag hängde på..
men först skulle vi kolla klart marknasdagarna på stan.. å sen äta..
å sen blev klockan mkt å vi la ner ölplanerna å drog hem på varsitt håll..

men helt klart värd kväll även om ölmagen inte fick sitt..
men seni det kan inte vara tjo tjim å öl vareviga dag..sådetså! men varannan ^^

så ja imorgon blire jobb fram till kl arton. sen powerwalka hem, duscha, sprutludersminka sig..
å sen hängigäng med schnäägaste brudsen mallan å tees. värt skare bli.



later alligators.

Kommentarer
Postat av: Staffanofdoooooooooooooom

Jag har ju klass"fest" idag. Vet inte ritkigt vad det blir av det hela. Och de var klassfest i onsdags mää. Hur mycket klassfest kan en människa orka med typ??



Nääärå. Men vi börjar redan vid 16 efter sista seminariet så jag kanske hör av mig sen å kollar hur var när osv angående parkandet liksom.

2010-06-04 @ 08:48:16
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: ann vicious

men jag skickar en lägesuppdate runt kl 21-22.. å se vad du har för dej.. å skulle jag missa det så sk en rad om du är pepp på att möta upp <3

2010-06-04 @ 11:35:07
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: Erlendandrine

Your website is extremely interesting

2011-02-22 @ 08:30:36
URL: http://erlendandrine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0