pluggat sen kl 10 idag

suttit i långhuset med emma och amanda [ny klasskamrat] sen kl 10 idag..
lr ja sitter här fortfarande, men lagt ner pluggeriet för dagen..

ska hem till angelikan & max sen å käka tacotaco..
sen kl 19 iväg en sväng å promota örebrew inför serum och teknat
sen tillbaks till angelikan och max för film och efterrättsmys.. sweet i tell ya!

igår blev inte sådär lugnt som det var tänkt.. men var ändå uppe å pluggande som planerat idag..
bra där annie! du kan om du vill..!
nu är jag mest slut i huvudet å trött i ögonen dock så ska nog hem
å dra en taktikare så man inte somnar vid middagsbordet sen ikväll.. haha

auf wiedersehn so lange.
/historikern

Kommentarer
Postat av: snuffsan

Åhh jag har såååååå dåligt samvete för att jag inte följde med, men hade haft ännu mer dåligt samvete om jag inte hade kunnat jobba i morron ( vilket jag säkert hade kunnat, hittar på ursäkter nu haha ) ...

Hihi men såååå himla dåliga var vi la inte igår iaf ?? Vart ju bara en vinare + liiite till... Jag tycker det va BRA av oss speciellt eftersom jag hade 4 vinare hemma ;D

love

2010-01-23 @ 17:11:20
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0