me like

ska prick till å sova.. upp tidigt imorgon för vikariat på favvoskolan <3

ska starta dagen med hurtig promenad a la femtio min. sen bus och lek minst halva dagen.
underbart
sen ska jag rita teckningar på beställning.. kattungar, glassar, fjärilar, prinsessor, ninjor
å så slash, med hög hatt och cigarett i mungipan.. mångfascetterat - svar ja!
u gotta löve ze kids
å jag ska pärla pärlplattor, spela fia med knuff, högläsa ur bok, gå på mellis,
å få barnen att förstå att vädret kräver både mössa halsduk, vantar och en extra tjocktröja
smått halvtjata
å vi ska bygga snöborg, lösa mattetal, skriva brev, och rita på tavlan, leka i lekparken,
åka pulka, stapla kappla, färglägga loppor och sy nallar att stoppa med vadd
fullt ös

mm imorgon kommer bli en bra dag!

avslutningsvis
skickar jag en födelsedagspuss till dagens förödelsedagsbarn
puss

/uspinmerightroundbabyrightround

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh. Jag vill också leka en hel dag sådär.

Men snart är det Hjärtslaget :D

2010-01-28 @ 12:14:57
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: NILLLE

ååh, tackpuss tillbaka! ^^.. inte läst sen innan de inlägget :O.. men läser bloggen de gör ja iaf, emellanåt ^^ : :


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0