idag ska det flyttas

körde 45 min powerwalk innan frullen idag med.
hejja hejja friskt humör [rumpan hänger utanför?]

just dragit i mig frysta bär mixat med kesella & krossat linfrö plus minerlavatten & kaffes
massa proteiner så man håller sig mätt å go fram till det är dags för lunch ^^

på schemat idag står flyttpackning + flytt
angelikan är optimisten [plus stressarn?! :P] så ikväll ska allt vara konkat å klart så
första natten i mitt nya hem skall infalla om allt går som det är tänkt..
är faktiskt pepp.. på riktigt.. ska packa som en jävla blådåre idag..

köpte papperskassar på ica krämaren igår.. tolv st.. å tre sharonfrukter.. fin inköpslista där ;)
[papperkassar är det ultimata till böcker enligt mej, blir lagom tungt att bära å sådär]

avslutningsvis vill jag skicka världens största goddamn bautakram till angelikan och max
mest bara för att dom är hur galet guld som helst och för att dom hitintills lyckats stå
ut med min evinnerliga pladder förvånansvärt bra ^^ u guys rock!

/papperkassentimestwelve





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0