den som svär mest vinner?

flyttstäd/pack update
badrummet är skurat.. från topp till tå.. golv, väggar, toa, speglar, bakom badkar, avlopp
u name it! imorgon ska jag äta min frukost direkt från golvet där inne!
[lr kanske inte.. en toa, som i rum, is and will alwasy be a toa] blääähh!

packat ner det allra mesta inne i badrummet/toan också.
bara lämnat lite lite smink och
[inte för att jag kan använda det nu när ansiktet ser ut som en påse med skit ändå, but still]
tandborste, tandkräm, munskölj, dagliga vitamindosen å duschkräm, toapapper och läppcerat
[kan knappt andas om jag inte har mitt läppcerat.. å läpparna, ja dom
torkar ihop å smular sönder utan de. addicted - me?! u got to be kidding.]

packat ner halva kläderna med. sen tog sopsäckarna slut.
JAG HAR SÅ JÄVLA MKT SKIT!
manicpanicattack bara jag tänker på all skit som måste flyttas..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

när jag väl kommit iordning i nya rummet ska jag bo där i evinnerlighetens evinnerlighet
bara tanken på att behöva packa ner allt jag har i denna lägenhet får mej att
vilja spy ut mina inälvor och äta glas till frukost i minst tre veckor.. I HATE IT!

men men, vad är en bal på slottet..
å vad tjänar det till att älta? saker är som saker är. just deal with it!
what goes around comes around.
å skiter man i vasken så är det bara att hoppas på att det löser sig?! hahah

aja. ska nog knoppa nu. upp till öbo brickebacken imorgon bitti å styra litta saker.
sen hem och helvetespacka ihop lägenhetshelvetet ännu mer.
sen träffa angelikan. å sen få mina hemnycklar å sånt där annat larv som jag glömde
nere i ljungby nu när jag åkte upp sist. men jag menar, vem behöver hemnycklar?!
inte jag iaf, tydligen. dah! ska skriva över kontrakten imorgon med. ^^
å sen på kvällen jadåni, då blir det kärt återseende och litta packhjälp bland annat,
sweet
i tell ya!

/ihatethispart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0