nouvelle again

börjar dagen med en hederlig gammal going som alltid får mej i ett sweet mood..

nouvelle vague - dancing with myself


big stuff going on today.. as in kryssning! wöööööööö..

prick proppat i mej frukosten..
enligt mitt nya program formfixer innehåller den 450 kcal.. lite mkt madness..
[kesella lätt med valnötter, solrosfrön och frysta blåbär & hallon]
tror jag borde ditcha det programmet.. or maybe baby i'll be going insane again..
nää så klart jag inte kommer göra..
cause i'm [freakin] stronger than yesterday.. now ain't nothing but my way
[britney keep it real]


nää vet ni vad.. nu känns det som om det är dags att färga håret..
plugga?! no baby - not today.. färga färga färga..

/färjantre^^


Kommentarer
Postat av: Lina

Mkt bra låt där, PEPP!! även, sjukt snygg blev frippan där i nåt inlägg ner, lööövlie!



+ att jag också behöver nån slags formfixer.. får väl se hur de går med den saken :P

2010-02-25 @ 14:28:38
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0