dagens i-lands problem

sir talk-a-lot: wäääääääääääh jag fönstershoppar på internets..
fan vad jag bara vill ha å vill ha å vill ha..
måste bli rik nu snart känner jag.. fett med sommarjobb = fett mkt prylar kläder å skor till annie

mr hammerstorm
: så får du vara fattig ett år till sen :P

sir talk-a-lot:
that blows though - men vill man vara fin får plånboken lida pin!

mr hammerstorm
: ja får väll lov å skaffa feting ingenjörsjobb å va sugardaddy då..
ja som ville plugga vidare =(

sir talk-a-lot: haha

mr hammerstorm
: ^^

sir talk-a-lot:
att jag aldrig tänkt på det innan.. men då så.. då har vi ju löst det.. ;)
fan va sweet.. moahahhah

/hollywoodfrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0