skallad vare här

igår vare förödelsedagsfääst. jag å el-skling hade styrt fina bokpresenter å bakat knäck
till jubilarerna. mmm-hhhmm. sofia fick en dansbok å bader fick en fet bok om svenska
arbetarföreningen 1838-1938. höhö.



vi följde inte med ut på krogen. utan gick hem ansvarsfulla å tämligen nyktra runt klockan
midnatt. vaknade klockan noll fem av att el-skling skallar mig. fint. så idag har jag svullen
läpp å ömma framtänder. nu var det ju inte så klart inte meningen att bby skulle skalla mej,
han låg å sov å drömde. drömde at han skallade en kille som var dum mot mig. synd bara
att det var mej irl som blev drabbad. HAH! fnittrar för mej själv när jag skriver det här.
lite lagom chock att vakna av att man blir skallad ju. å stackars maattis sen..
"petpet. -el-skling, vakna! du skallade mej!" "- VA?!?!?"

aja. nu ska jag sätta fart med dagens jobb på hemtentan. å lämna över
det mobila bredbandet så bby kan få sin dagliga internetdos å. dags å börja kolla
på riktigt internetalternativ sen med ju. sålänge är pappa vår räddare i nöden som lånat
ut en av sina donglar till dotra sin. TACK!

nähää nu ska jag sluta skriva. pusspåer!



ps. lagom mys å komma hem inatt å se våra namn på dörren. både bby å jag blev sådär
töntgosimyskärlöjliga å tog fram våra mobiler å klämde varsin bild på't! <3

pps. maattis, du är det bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0