så hände det igen..

HAH. i förra veckan våndades jag med en hemtenta i extrakursen jag läste.
"svenska språket - lärande på ett andra språk" kommer ni ihåg?

iaf. jag vet måttligt jävla stensäker på att jag skulle få ett fett fail i betyg..
men jaaag orkade inte utveckla mina svar meeer.. orkade inte gå djupare i
mina resonemang.. så jag tänkte.. fuck it.. måste få in det här nu så jag kan fokusera
på historian istället.. med en s t o r skopa tur kanske det skulle kunna bli ett godkänt..
pepparpepparpeppar.

sen POFF idag hade betyget kommit.. å jag fick VG ? ! ? ! ? !

vad händer? har inte universitetet ngra som helst krav på det studenterna
lämnar in..?! eller är min självuppfattning gällande mina skolprestationer
helt jävla totalsne. jag fattar ingenting. betyget borde göra mig glad.
men nej. det gör mig bara förvirrad..

hej.

Kommentarer
Postat av: Maattis

Babbsen! Du är facking awesome på alla sätt och vis! Alla är stolta över dig och det är dags att smälla upp ögonen i sig själv! Du gör ju bra saker. För slupen äre då fasen inte :)

Det du gör är ju bra - ja till och med bättre än bra!

Det sitter en stolt pojke hemma i lägenheten! :D

2010-12-16 @ 18:47:15
URL: http://hoboismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0