minix morning photoshoot

kameran i min minix [jes my bbys got a name] funkar fiiiint!
har dock råkat inaktivera blixten..å hörnkänsligheten är ju sådär på pekskärmen va
så får inte igång den igen! hahahah. check - på dagens i-lands poblem.
har dessutom skyddplasten som följde med telefonen fortfarande på.. så
är väl baggis den å som gör att pekskärmen ignorerar mina befallningar rätt hårt,
å ganska ofta.. /'smart' brud


bilden blev rätt mörk så ljusade till den litta å slängde dit rundande hörn. annars är
det minix som gjort jobbet. kääässt att kamerna ska göra så att man ser så trött ut ba ^^
höhö [och ja håret ska kammas ner sen.. befann mig i skedet 'sparytork' nu när jag tog bilden]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0