magont och för lite sömn

wackawacka! allting går under i åtta megbit, det sista ljus jag såg var lysrörsvitt.. ellööööör?!
navid modiri - textgud och poet.. sir talk-a-lot - texttjyyyven textlånarn. pls.

jag rippar lite bilder från bästis mää. busigt. utan att fråga om looooov. mohahahha..
[parantevis - den som skottar snö med sopskyffel den vinner - jag vinner].


jag rippar lite till. när jag ändå är igång. ^^

extra knäcker som smygreklammakare för den där himla gräddlikör tjofrästet baileys.

joråmensåatte. nu vill jag gå och toksova. kinda need it baaaaaaaaadly.
peace out sons n daughters, of mothers. [?!?!]

ps. på fredag drar jag thailand. du med då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0