inga handskar - ingen färg

manicpanic å dagens i-lands problem;
mina plasthandskar är slut.. så jag kan inte färga håret.. wääääh!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeej utväxt! i'm finding it very nice that yer are stickin around.
NOOOOOOOOOOOOOOOT!

aja. ska väl hopp i dusch å knarka ipren nu. kul med mesnvärk. nej.
om ngn timma anländer mallis å då är det dags att kork upp kiren. fint.

ps. anna hörde aldrig av sig så jag gissar på att det inte blir ngt besök.
å jag som bakat kakor å allt. lite lessengubbe nu ju.


UPDATE 2010-12-10kl 1603: anna kom ju viiiiisst. massa trewligt! :)


Kommentarer
Postat av: AnnaKask

Hörredudu - jag håller alltid ett löfte!

Fint värre med kaka, kaffe och gästfrihet <3

2010-12-11 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0