vårdepp - igen

kässt med uppdatering - kässt med motivering - vårdepp - jes den infann sig i år också
ligger mest å sover hela tiden - suger! vet inte vad jag ska göra riktigt.
proppa i mig tusen vitaminer?


så länge det inte finns ngra måsten eller tider att hålla gör jag inget alls. härligt. inte.
borde gått upp kl 07 imorse. kl 1030 masade jag mig ur sängen för ryggen började göra ont.
satte mig vid datorn istället. wäääh.

försök till dagsplanering:
duscha
promenixa till uni
langa upp sexmäst evanemang på fäjjan
langa upp random bild på dagens outfit från i tisdags [se bild nedan]
skriva ner stödord och utkast till mitt pm
vara snäll mot min man
träffa tees å peppa upp mitt humör
dansa röven av mig på virus
vara glad i goda vänners lag


en sak jag verkligen inte förstår. varför bli depp när solen äntligen börjar skina? fanfanfan.

/liparn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0