update fatta fatet

minnesluckorna har blivit ngt i fyllda av min bästaste angelikan.
klarade märket. hade mest gått rundor å lullat runt sista timmarna.
inte drygat eller varit emo. bra där - jag är nöjd! sängdags runt halv nio:isch.

angelikan hade följt med mej hem för att se till att jag kom ordentligt i säng.
drog en throw-up över halva badrumet först dock - fresh! naaaat.
å blahblahblah..

kontentan är iaf: tack tack tack angelikan. du är världens guld!
jag är så jävla glaaad över att ha träffat dig. å nästa gång äre jag som får ta han dom dej ^^


å just ja
träffade ju packe igår också. ol' classmate.
vi satt i solen  på bänken utanför bärseback, drack kir å pratade skit i säkert en timma.
sweet. vad vi talade om har jag ingen aning. baggis medeltidshistoria eller nå. hahahah.

aja litta bilder. mkt hjärtisglasögon blev det. köpte nya i fredags.
svarta. cool. langar fler bilder på pixbox sen. mjoodå. pussen så länge.



/innehavarenavandrafattafatetmärket


Kommentarer
Postat av: staffanofdoom

pakke den smarta som vet att ha med sig egen filt när man åker till dannyland, rutin på honom? CHECK!



jag lär ju fatta fatet nån gång jag med, inte ens backen har jag, orutin på mig? CHECK!

2010-04-25 @ 15:49:43
Postat av: Sanne

Fan han är ju min old classmate också. från gymnasietiden minsann. Han visste prick vem jag var. jag hade som vanligt ingen aning om nånting.

2010-04-25 @ 19:32:19
URL: http://piixelslyna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0