brudar bärs & bruket

ikväll blire bärs brudar och bruket.. sweet
[EP från 2009: bruket - sthlm kallar]

sitter som bäst och letar läsmotivation men stöket i rummet
och min nytvättade ovikta tvätt hånler mot mej
så nog bäst jag tar tag i det först.. sen kanske lite histroia.. man får se

i övrigt.. valresultaten godkändes igår,
å jag sitter numer  i FUM på ett av kulinfos mandat
vi var fem stycken som i blodtörstig kamp fightades om de fyra platserna..
kampen var stenhård och efter mycket blod svett å tårar
knep jag slutligen en av de fyra platserna
[ironin är hög gällande kampen på liv och död, jag hoppas ni förstår]

hurusomhelst är jag pepp på mitt nya uppdrag..
studentpolitik faller mej i smaken,
och jag tkr det är viktigt att ta chansen att vara med och påverka,
om sådan chans finnes. upp till kamp! höhöh

aja. städa, vika tvätt, peppa, kyla öl, leta kläder
ikväll blire no pardon! in i dimman.



/kissnödigtmongopåenpallmedsmutsigspegel

Kommentarer
Postat av: kanelhanna

Men du snygga! Vaaaaa ni på Bruket? Vavava?

2010-04-02 @ 13:32:06
URL: http://kanelhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0