strejknördan

älskling är hos mig nu. han sitter å kollar tv å jag
halvstrejkar å nördar lite framför datorn istället moahhaha

även. vi har sökt boende idag. fingers xrossed på att det går vägen
isf inflytt redan första juli. waaaaah. jag längtar. han med då
men mer om det när vi får besked. inte stirra iväg i onödan
men om en vecka så vet vi. aaaaaa


samtalsbyte

taa-daa en bättre bild på min fripp i lördags som jag bubblade om häromsistones.
malin paris gullvik var min inspiration gällande fjärilarna.
hon hade gjort en fripp för ngn vecka sen där hon också hade sådana
blev helt såld och sprang till hm å handla direkt ;)

 my inspiration -------->


även. lina. lätt ut och gå i spåren ngn dag. imorgon kväll?
skulle var guldaste guld. check. <3

aja. nu ska jag sluta strejknörda och mysa ner bredvid mr man.

pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0