bajsbruna piller

ok snabbis. godmorgon.
gröten är äten. skolväskan packad. och stora bajsbruna piller svalda
[bajsbruna piller = cla den konjugerade linolsyran jag skrev om igår]
redo för plugg hos pascale hela dagen. sen i eftermiddag sexmästerimöte. köpte
bröd smör ost gurka tomat banan äpple och digestive igår till mina mötesdeltagare.
it's löve. i tell you. även är kassen astung. men vafan. biceps måste dra sitt strå till
stacken den med.

nehopps. gotta go.
inte hunnit läsa tidningen idag.
lr jag glömde bort om jag ska vara ärlig.
så än så länge lever jag i ovissheten huruvida mitt och jeremys (zits)
liv är synkade idag igen. spänningen är olidlig.

ove & rut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0