they say it's midsummer

midsommar idag alltså.

sanne bjöd mig på kalas med färskpotatis.
och filip skrev att jag borde följa med till putte af publicum.
daniel är i kumla och full sen igår ngn gång och tkr jag ska komma dit.

själv känner jag mest att jag borde städa och flyttpacka.
är nere i en anti-social svacka och tror nästan det
därför det bättre om jag håller mej instängd idag.

men jag blev glad för inbjudningarna. major. tack babes.

packat ner nästan hela min gaderob nu. inget som passar ändå.
men innan skolan börjar igen, då ska dom passa igen. that's my goal.
helgen blir därför promenader och nyttig mat.
nästa vecka ska jag bannemej bekanta mej med löpspåren i markabacken.
skor och sportbh inköpta. byxorna går alltid att styra upp och gamla avdankade tshirtar har
jag en hel hope att svettas i. det blir inget beach 2009, men det blir autumn 2009, lätt. hah.

jobbat mån-tors denna veckan. trivs som fisken i vattnet på på avdelningen.
både med personal och barn. they are lövlie.

aja. städa litta nu. hämta tvätten så småningom.
duscha. kanske färga håret. och förhoppningsvis sluta
tönta och bege mig ut och träffa vänner.
för jag känner mig faktsikt lite pepp nu.
känslan har liksom växlat på bara ngn minut.
att sitta hemma och tönta kan jag göra ngn annan dag.


to all my unifriends. ur are truly lövlie.
och massa puss på min troligtvis tokfulla karl.
och massa jag saknar dig wifey och hoppas att midsommar way down south
blir prick så bra som det verkar kunna bli. och hoppas allt gick kanon igår.

/fläskis summer -09 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0