smörgåstårtan

hehe
sommarkurserna jag sökt började i måndags
här är en artikel med en av mina lärare i smålandsposten ^^
(varför länka du till detta annie? ja det kan man kanske undra över ;))


iaf
jomensåatte
så kan det bli

även. kolla smörgåstårtorna jag danne och hans far fixade med inför hans förödelsedagskalas
       <------- vegetarisk vs. köttig --------->   

ganska rysligt gott vare. iaf den på första bilden. gjorde alldeles själv. u can call me chef, jes!
och det som ser ut som kaviar är en vegetarisk algvariant. mumsigt!

när jag var klar med mitt mästerverk fick jag hjälpa grabbsen med den köttiga varianten med.
the things u do out of love? madness i tell you.


aja. läsa litta nu då.
fanatsy för hela slanten fyra veckor framöver.
sen fåre bli fyra fem veckor chicklitt.



all my luv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0