new moon

vet ni vad.. idag kl 12 skickade jag in min b-uppsats!
tusen fjärilar i magen, av både lättnad och oro.
peppar peppar på att den håller för opponering nu
och att det inte behöver göras en massa justeringar!

vi har även genomfört den årliga bautamegamastodont städningen av korridoren idag.
gick ganska galant och smärtfritt dock. så gott som alla hjälpte till. gotta löve 92 c.

sen har jag äntligen färgat om håret. hade utväxt of doom.
emeile, daniels syster har hookat upp mig med världens
bästa hårfärgningsprodukt. den är perfekt när det är dags att
färga om det röda när man har en påträngande utväxt också.
b red från affinage. bleker och färgar på samma gång. hur perfekt är inte det?
jag har just nu nyansen "red violet", men lär ska testa den som bara heter "red" också.
jomenaåsatte.

sen sprang jag på den här trailern i kenzas blogg. lär ju ska se den på bio.
thea, du och jag, repris på i höstas? moster och systerdotter 4 the win.
THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer in HD


aja. ska läsa igenom lite b-uppsatser från folket vars opponeringsgrupp jag ingår i.
totalt fyra stycken, exklusive mig. massa intressant och bra läsning.

puss på er. och för guds skull, kolla in new moon trailern ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0