buss 701

dax att cykla ner mot resecentrum och bussen mott kumla
om sisådär en kvart

vinet är packat. öl och cider likaså.
allt smakar päck

jag funderar på en nykterist period.
enkom pga att jag ändå aldrig dricker ngt jag tycker är gott
och att vara full är inte så kul
och att vara bakfull är definitivt inte kul
[köpa ngt jag tkr är gott, skulle kunna vara en idé, men nej]

ikväll ska jag se lagom djupt i flaskan
för nykter bland massa andra fulla idoter
tänker jag då rakt inte va

rome wasn't build in a day

aja.

mac, milian, pascale, erika & maja glad midsommar på er också.
hope u will have a real rockin one.


all my luv.

Kommentarer
Postat av: Mac

Have a real good one u too

2009-06-19 @ 19:35:56
Postat av: Emma

Snart flyttdags? Hur känns det? =)

2009-06-25 @ 23:30:04
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0