uppe med tuppen

gissa vem som gick upp kl 07 imorse för att vandra ner till tvättstugan? ^^
madness i telll you.

dessutom tog sköljmedlet slut. så får bara bli två maskiner idag.
tusen kilo handdukar och sängkläder fick bli prio.

dessutom hämtade jag och linda sista delen av sängen igår.
så idag när mr danneman kommer hem fr jobb ska vi skruva ihop den.

å igår fick jag även mitt skrivbord på plats + dattan
å nästan alla soppåsar och banankartonger börjar försvinna
med andra ord - det börjar likna ett hem och inte ett enda stort kaos
mys

aja ner till tvättis nu
moj moj

ps. emma, självklart vill jag komma på korrefest ändå. gonna miss you guys mad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0