sökes - ny fripp

men godmorgon där träningsvärken
armar a la triceps och biceps värker, bröstmusklerna likaså
och för att inte tala om vaderna
gissa vem som är nöjd? jo jag förståss tihii

idag blir det mest bara långpromenad deluxe
och plugget som såklart inte blev av igår ska jag försöka få till idag

i övrigt
har länge tänk att jag borde klippa av mig väldigt mkt av mitt väldigt slitna hår
så i går tog jag steg ett mot en ny frisyr 
och jag skapade mig ett konto på easyhairstyler.com

dessvärre var det inte mkt frippar man fick testa om man bara hade demo-medlemskap
men ngra frisyrer fanns där.. ingen som direkt passade, men lite kul var det ändå

hehe.. pest eller kolera.. vilken frisyr röstar ni på? ^^



(ettan är blond bara för att det var kändis frisyr a la mrs beckham så man kunde ej ändra färg)

/träningsvärken

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte ju att 3an var bäst av dem, vill du verkligen ha så kort hår??



Jag vill också ha ny frisyr men med mitt jävla lockiga skit funkar inte var som helst argghh

2009-07-29 @ 14:01:18
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/
Postat av: Lina

1an i like! fast rött och lite fluffigare!! (:

2009-07-29 @ 15:15:31
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: wifey

jag håller med din man. femman aiit

2009-07-30 @ 08:10:26
Postat av: Natta

även jag måste gå med femman, utan tvekan.

2009-08-13 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0