dumma dröm

jag tog sovmorgon idag, det fick man

massa jobbiga drömmar inatt
å dagen so far har vandrat i dess mönster

bläääääääääääääää

som tur väl var det inte annat än just en dröm
men gosh
fröken annie jonasson ställde sig på kant med allt och alla
och allt bara fallerade
rasade

blääääääääääääääääää dumma dröm
be gone

borde plugga idag
men det är svårt att få ro när vi inte riktigt har kommit iordning här hemma
till exempel så är skrivbordet jag sitter vid täckt med ljushållare
röda bruna och vita i alla möjliga former och storlekar
å inte har vi ngnstans direkt utrymme att göra av dem just nu
why oh why skulle jag packa upp dom?!
helt klart dagens i-landsproblem

aja att sitta och dattanörda löser ju iaf ingenting
so therefor i will now stop


/hon-som-saknar-london

Kommentarer
Postat av: Lina

Yez, jag är i Borlanche och skulle göra vad som helst för att inte vara de, sjukt tråkigt är det!! Men jag blir kvar till minst 4e augusti för då är det tandläkare och hemskheter!!



Hur går flytten och allt? börjar de bli klart?

2009-07-16 @ 13:13:40
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0