på väg åt rätt håll igen

allt är och har varit ganska uppochned och utochin bakochfram
men inte prick precis lika mkt längre. vansinnet liksom släpper.
röster i huvudet har blivit hesa av allt skrikande och allt dom numera producerar är små hesa
kraxningar som jag iggar fett. yaddayaddagäsp. (rinkebyslang 4 the win. det vet ni)

saker börjar ordna upp sig
vinden vänder, rentav att den är halvvänd redan.
yaddayaddagäsp

iaf summa summaron;
jag har peppet att uppdatera min blogg. annie sirtalkalot skywalker är nöjd.
du med då? ^^


haft en sjukt värd helg. bilden nedan summerar den vackert och rättvist.
trio of doom var vi. och lamb of god var vi. och fulla var vi. och popcorn och slagsmål.
och spillt vin och blåmärken. potatisgratäng och lånade kläder. ball frisyr och goda bullar.
fri sprit och bredare trottoarer. glömt rödvin. och förlorad äppelcider.
sviktande minnen och skratt så magen gjorde ont.
och cupcakes - världens godaste och finaste cupcakes. mums.

tummen upp och tack för just en sån där helg jag behövde! lööööve.


Kommentarer
Postat av: Mac

Härligt Härligt :D

2009-02-02 @ 07:28:53
Postat av: Lina

bra bästatjejen1 julia stiles look-a-like och brorsan, mkt snygg bild, mkt bra personer!



Härligt att vinden vänder!! Hoppas den gör de på grankotten med, de vore gött ;P

2009-02-03 @ 11:32:57
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0