två tål att fundera på funderingar

idag gör jag mest ingenting, utöver att skriva på mitt fantasyarbete, förståss

äntligen har jag tagit tag i det, på riktigt. och äntligen kan jag se ngt slags
slut på det också (främsta anledningen till detta är ju dock enkom för att jag
skrivit en början på arbetet, clever girl)

aja. för att komma i rätt mood, fantasymood'et så spelar jag endast enya och
lord of the rings soundtrack på spotify idag mhmm

ska dock ta paus nu
duscha å sånt där, som kan va bra, när man som jag idag, luktar rätt skumt
antar att utebliven dush igår och sunk sitta framför datorn och dricka
på tok för mkt kaffe idag är svaret på min skum-lukts-ekvation

innan jag signar off och går från sunk och jävelskap till väldoftande som
peaches and honey delger jag er två idolbilder från gårdagens datorletande
plus två från fredagens gräsklippning ute i nöttja. enjoy


först ut. bror plus mor. second out - syskonen mupp. vår mest smickrande bild. hell five.
    . 

härnäst har vi syskonen gräsklipparkung.
mke tar det stora monstret emedan jag försöker tygla det lilla.
omedvetet men ändock inbitna könsroller?! tål att tänkas på.

 

varför är alltid gräsklipparmaskiner gula?! oftast iaf. dagens tål-att-funderas-på nr två.

/funderarn

Kommentarer
Postat av: Mac

Dom är gula för att det är maskiner från Stiga, Husqvarna är orange, Klippo, Jonsered, Murray, Western röda, Partner svart/gula, Black & Decker svarta, så det så :P

2009-08-23 @ 18:49:15
Postat av: Snuffsan

vilket märke e det som har gröna gräsklippare då ?? ;D

2009-09-01 @ 17:18:20
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0