L som i ledamot

okeii
andra dagen på nollningen
regestreringsfest igår
L-fest och utklädnad ikväll

jag är lök och har inte styrt upp ngt,
men så idag fick vi i örebrew styrelsen våra t-shirts
å där sitter jag ju som ledamot

såååå
ikväll drar jag på mig mina nya t-shirt å går uppklädd
som ledamot ^^ börjar ju på L vars fall :)

self-five

i övrigt då
hälsade prick på våra nya grannar, alex och veronika, lätt två av unis goaste sobraiter
passade på att låna ett köksbord och köpa två köksstolar
hur guld är inte det
att låna socker av grannen är så 2003
nu ska man deala möbler å sånt dära istället,
det är helt enkelt litta mer 2009 ^^

aja. powernap. lite mat å sen mera fest

skål då

/ L som i ledamot

Kommentarer
Postat av: annieellen

Vad roligt! Visste inte att du bloggade! :) (Hittade den via Lottas)



Puss och kram! /Annie "Samvetet"

2009-09-20 @ 16:08:31
URL: http://annieellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0