dag ett avklarad

sådär. dag ett på naturdiet avklarad. bara tretton kvar ^^

imorgon blire jobb för hela slanten.
[vikarierar från och till på en grundskola här i området]
först i förskoleklassen sen på fritids.

efter jobb blire rask promenix ner till uni för att ha årsmöte med
lupps sektionsstyrelse. även dags för val till höstens nya styrelse.
jag har ställt upp på omval för sexmästeriposten, så fingers xrossed :)

även suttit nu ikväll å pluggat fraslära. gick inge bra. jag är iq-befriad.
wäääääh. tar nya tag imorgonkväll,.. kanske.
förr eller senare måste jag med tanke på examinationsuppgiften vi fick
idag och som ska in nästa tisdag. men förr eller senare
behöver inte nödvändigtvis betyda just imorgon ^^

aja. avsminkning och gaddbortsning sen blire sängen för min del.

sweet dreams folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0