värd dag

hängt ute i varberga med lina, carro och katterna idag.
testat peruk, mobilnördat, löst soduko, hävt kannvis med kaffe och bara haft det värt.

även nåtts av beskedet att jag klarade sista tentan vi hade nu.
trodde jag aldrig och beskedet gjorde mig därför lycklig som en idiot.

och älskling hade droppat en rad i min gästbok på helgon.net också. <3
dom har det bra och skulle strax ner och handla maten. jomensåatte.

imorgon är det lektion och jag ligger efter som fan med läsningen.
bäst jag gör ett ryck nu då. pusshej.




ps. rosa var väl inte direkt lyckat på mig, men jag drog pose ändå ^^


Kommentarer
Postat av: Mac

Okej rosa var väl kanske inte riktigt din färg :P



Peace, Love and Understanding!

2008-10-15 @ 02:09:17
Postat av: Lina

ja tyckte du passa riktigt bra jag!! (:

2008-10-20 @ 00:01:26
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0