idag och veckan som kommer

idag har jag faktiskt fått de saker jag planerat att göra - gjorda
unbelivable (talesättet mnga bäckar små är väldigt centralt för det som blivit gjort idag dock)

1. bärt ut sopor/småstädat/småplcokat och dammsugit mitt kymm (rum)
2. pantat och handlat maten (130,50 mat - 16,50 pant = 114 kr) hahah jomensåatte
3. styrt upp theas höstlovsbesök här hos mig i öret (tisdag till fredag nästa vecka kommer hon)
4. ringt J och checkat läget med affischen inför lupps första sexmästeri möte (har ju blivit invald i sektionsstyrelsen som sexmästarinna - kickoff möte 6e nov kl 17 lupprummet - kom kom kom)
5. pratat med my damie (inte sett/pratat med vännen sen only god knows when)
6. vart i skolan och pluggat lite inför onsdag (litthistoria b kl 10-12, läst 50 första sidorna i populärhistoriaboken som ska vara läst tills på onsdag, bara 200sidor kvar. weeey - NOT)

jag är nöjd, iaf lite. och det är med ganska gott samvete jag nu sitter framför datorn och dricker te och äter digestive ^^

veckans to-do list i stora drag ser ut som följer: (som jag så vackert gjort i PAINT, moahhaha)
märk även att jag planerat in tre stycken träningstillfällen. beach 2009 here we go!
(lunch passet på örebro uni  kl 1145-1245 är gratis för studenter - lövlie)



även haft galet wicked helg med lady jay - bilder och update kommer snart! - promise.

Kommentarer
Postat av: Natta

Planering är hi-tech för själen & jag vill deffinitivt inte vara den som är den, men måste var det lite. Dagarnas datum i planeringen är fel. Du höll på att skrämma livet av mig då en tenta som bör göras i övermorgon plötsligt ägde rum imorrn enligt din planering, gosh!

2008-10-21 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0