nej jag är inte arg


muren jag byggt runt hjärtat rasade inte
utan härdades och blev . . oigenomtränglig?
når inte ens fram själv
och ngnstans där på vägen tappades också tron på allt som borde spela roll


förtillfället hjärtlös
det som dunkade i bröstet senast igår
är nu kallt och livlöst - som en kall kantstött jävla sten
en jävla stenjävel
en kall jävla stenjävel
en ful jävla stenjävel
en svart klumpig tung jävla stenjävel
en stenjävel jag önskar jag kunde slita ut och kasta all världens jävla väg
[den som svär mest vinner?]


fy fan vad jag är trött på allt
trött på dig
trött på mig

trött på att oavsett vilken jävla vägjävel man än väljer blir det alltid bara samma jävla skit i slutändan ändå

fan jävla piss kuk fan fitta helvetes jävla skit


nej jag är inte arg.
jag är hatisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0