brown varte här

hemma. köpte tröjan på hm. kragen är stor och hög.
valde den bruna. min första bruna tröja ever. changes. ha-ha.



haft en olustig känsla hela eftermiddagen.
en känsla som bevisar att mitt förtroende är gone n lost.
usch. lipig är jag.

men jag har gjort tappra försöka att shoppa bort lipigheten.
har nytt te, grönt päron mango. värt. plus en ny goströja, brun. se bild ovan.
plus en ny svart glittrig eyeliner. och tre påsar tuggumin. och ngra nya ögonskuggor plus rouge.
fast dom är sånadära billiga hitte-på från hm. men det var 50%. så då fick det också va värt.
brun brunare och ljusbrun. lila. ljus-lilare och ngn annan himla färg. plus två glittriga rouge.
haha glittrig rouge är madness tror jag. men det kostade bara 25pix all2gether i en sliskig hellokitty plastask.
så då får det vara madness.

är brunt det nya svarta? njeeee. skulle inte tro det. det är bara brunt.
och lite brunt har ingen dött av.

imorgon kommer wifey. jag längtar galet.
jag har behandlat vår vänskap som skit.
och jag skäms röven av mig. ärligt talat.

jag har behandlat väldigt mnga av mina vänner-relationer väldigt dåligt väldigt länge.
har trott att jag ändå inte spelar ngn roll. ego-lip-annie.

men åh. alla har vart så jävla underbara. visat att dom finns här. när jag behöver ngn som hjälper mig stå upprätt.
när mitt hjärta ligger sprängt och utspridet i småflisor.

vänner. ni är så otroligt underbara. och jag lovar att aldrig tvivla på eran vänskap igen.

åh, nu blev jag sådär lip-lycklig.
tack för att ni finns. det kanske låter klyshigt. sen gammart.
men det är precis så jag känner. tack. tacksamhet. och tro.
ni är alldeles, alldeles.. underbara.

Kommentarer
Postat av: Mac

Riktiga vänner ser om man har det svårt och lämnar inte en för det utan finns alltid där när det behövs :)

2008-11-25 @ 22:28:30
Postat av: linda

men du är juh den bästa som finns! saving private AyJay:)

me love you long time!

2008-11-26 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0