försök till "dagens"lista

humör under omständigheterna bra. sitter på lärarrummet och har precis filat klart på dagens lektionsplanering. eleverna jag har i eftermiddag ska få hemläxa, muahahah. en novellanalys omfattande minst en och en halv sida datorskrivet material. max tre. roligt att för en gångs skull vara den som ger läxa ^^

att göra ska gå på xtravaganzamöte kl 17. det var gratis och jag är nyfiken.
no more nor less. inte just nu iaf.

önskar jag hade en värsting ipod. mjoo men så atte. plus en tympligare mössa.
kör fortfarande på samma sen årskull två på gymnasiet. madness.

röra-på-fläsket-aktivitet gick till tågstation idag. fyrtiominuters hurtig promenix följt av te och frukost på tåget påväg till hallsberg. nöjd var jag. är jag. kanske till och med att man går hem. vi får se. pendlarkortet jag skaffat för att ta mig till och från skolan gäller ju både buss och tåg. så är jag lat kan jag åka buss utan ekonomiskt dåligt samvete vartfall.

bokstavscombo what doesn't kill you - makes you stronger.
lite halvlök kanske kan tyckas. men så är det iaf med mina ögon sett. och jag gillar citatet skarpt. en dag ska det pryda min kropp. omformulerat men med samma innebörd. mjoo så är det.

hmms ja det där får vara it for now. hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Lina

det citatet är mycket bra!! min versin av det blir lite live for nothing, die for something.. inte lika men samma innebörd för mig.. och det ska absolut pryda min kropp en dag!



men babecake, till helgen, hur ser planerna ut? tänkte om vi kanske bör styra nån slags pipparkaksbak?

2008-11-24 @ 11:51:42
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0