dagens..

kom igen, vi gör det igen, en dagens.. wöwööö

humör trött.
men sitter som bäst just nu och injencerar
mit euroshopper-pulverkaffe här på skolan så nog börjar jag vakna till.
var en riktig tant igår och gick och la mig kl 20. läste ur "mor gifter sig" en timma,
sen soooova. vaknade till vid kl 03. som vanligt. the hour of the damned.
men somnade om, som vanligt. klockan ringde igen 0520.
sing halleluja och prisa gud. eller var det verkligen så jag kände då? ^^

att göra gustavsvik äventyrsbad + spaavdelning med fadderiet!
faddereiet vart vi tokstollar som under nollningsveckorna tappert kämpade oss
igenom mången fylla,fest, lek, dans och trams med universitetets
nya lärarstudenter. guld vart det. och slitsamt. och nu infaller vår primeringen.
lär ska bli guuuuuld. tänk dig stora mjuka vita frottebadhandukar och bubbelpool!
en kall öl. eller ett fruktigt glas rött. aaaaaa that's what it's all about.

önskar jag hade tusen miljoner pengar.
ooh sweet sweet money. i mitt fall blir det då - ohh sweet sweet nothing.

röra-på-fläsket-aktivitet ungefär promenad tretusen plus äventyrsbad.

bokstavscombo 'säkert - det kommer bara leda till ngt ont' en låt.
jag lyssnade på den miljoner ggr när jag och gråstensblå precis träffats. för jag vågade inte tro att han såg ngt hos mig på riktigt. men det gjorde han. ett tag iaf. jag lyssnar mkt på den låten nu igen. för i slutändan har det lett till ett enda stort ont iaf. fan jävla skit.

det är inte en officiell video. men ljudet vart bra. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0