assbert

men kuken. jag skriver trehundra rader om igår och idag, imorgon bla bla. sen slutar internet explorer att fungerar och startar om sig själv. information lost. aaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
iaf gustavsvik igår var badrock och kall öl. solarie och bubbelpol.
ångbastu och vanligbastu. rutschkanor x 2. vildfors & blåmärken. vågmaskin & kallsup.
hahah. även, en av rutschkanorna slutade i ngn slags spolas ner i toaletten liknande effekt, där vi som stod i kö kunde se personen som åkte när denna befann sig i sista runt-runt-svosch-spolas-ut-fasen på en liten tvapparatur som vart upphängd.
erika säger till mange
[som är killen som aldrig har probelemet med att hans hudfärg smälter samman med snön under vinterhalvåret].. 
   - "mange du får åka först för det är så roligt när du åker den för du ser ut som en bajskorv som spolas ner i toaletten när man kollar dig på monitorn"
what to say? - ze guys are lööövlie!

iaf igen
hade videosamtal med lillebror över msn nu imorse.
han bor ju aussie nowadays. befann sig i melbourne.
jobbade barback på en hostelbar för gratis boende och halva priset på dryck och mat. 
trivdes som fisken i vattnet. såg sig aldrig kunna flytta hem, iaf inte just nu.
JAG ÄR SÅ TOKGLAD FÖR DIN SKULL BROR!
och det betyder troligtvis att en dag kommer jag kunna komma och hälsa på, med min scrala csnekonomi.

oh jag vill också ut och se världen.
-australien,
-nya zeeland
-sydafrika
är delar av världen jag SKA se en dag.
sydafrika är mest för att albert bor där. en av mina absolut bästa människor från min tid som londonbo. 
en slags extra bror. vi pratar över msn ibland. men det var längesen nu. och telefon är det säkert över ett år sen.
men ni vet det är en såndär 4life vänskap. band för starka för att ngnsin kunna brytas.
albert i guess yr not reading this, but one day, one fine bloody day u gonna teach me how do surf the waves down i za, just like we always spoke of :)

nähä. nu ska jag börja fila på vfu-arbetet som ska in om ngra veckor.
sen sushilunch och shopping med wifey nere på stan.
love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0