dags att sänka min gard

klockan är mkt
men jag sitter uppe
läser 'svindlande höjder', sippar på vin och väntar på dom gråstensblå

idag är det en vecka och en dag sen första r i k t i g a date'n
det är galet
för det känns som om vi kännt varann i trehundra år
och känslorna är mer skrämmande än sköna

2 good to be true
är i mina ögon inte mer än - för bra för att vara sant
slutsats,
det kan inte vara sant

men hittills tyder allt på att det är sanning
so for better or worse
det är inte mer än rätt att jag sänker garden,
lite vartfall

och visst
det kanske svider bränns och går käpprakt åt helvete
chansen är överhängande

men i slutändan -
det är det man inte gjorde som man ångrar mest


jag låter mig själv falla nu
släpper taget
låter vinden ta tag i seglen

i slutändan
what doesn't kill you
only makes u stronger

Kommentarer
Postat av: Katta

Hoppas du haft en trevlig kväll!

2008-05-17 @ 00:46:29
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Mac

"det är det man inte gjorde som man ångrar mest"

man kan inte säga det bättre än så.

2008-05-17 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0