småland update

dag två på laganplast avklarad
arton och ett halvt tusen hinkar mot gårdagens fjorton
me and wifey is deffi goin in the right direction


inte hunnit med att göra något vettigt alls sen jag anlände på småländsk mark
mest ätit flingor sovit och pratat med mor och bror plus jobbat
förståss
det är ju därför jag är här
sommarlovsjobba ihop en överlevnadsbudget till hösten


imorgon ska det bli lek med systerdotter
lunch med far
och kaffes med philips och wifey
sen jobb

borde köpa en mascara också
för den är en av elvatusen saker jag glömde packa med mig från pennybridge - way to go annie
men
får man skylla på
att man hade major distraction hos sig medans man försökte packa? ^^


nää
måste sova nu
ska upp strax efter kl noll åtta imorgonbittida


skrivkramp och ordlöshet
jag lider av båda

men kanske att jag återfår konsten att formulera mig ngrlunda snart
imorgon rentav

miracles do happen säger dom som vet


även idag var det en månad sen biodaten med gråstensblå
time flies
helt galet

men wah
jag är glad att han finns i mitt liv
fina fina han
fina fina daniel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0