för det är ingen vanlig dag

för några dagar sen använde min bror uttrycket
" att få sockerdricka i magen" i hans blogginlägg
idag fick jag samma känsla
när jag surfade in på gråstensblåa myspace för att skriva grattis på födelsedagen
och fick av tillfälle se att han ändrat sin status, från singel, till i ett förhållande


får man skylla på att man är tjej?
och att såna småsaker är mer stora än små då
sockerdicksexplosion.. skönt pirr som fortfarande sitter i
du vet allt kändes så, så mer på riktigt

att jag tkr om han
och han tkr faktsikt om mig med
och att det är vi


jag skulle kunna svamla vidare
och försöka hitta rätt ord i tretusen år
men jag hittar inte orden.. men allt bara känns skönt och rätt
och ja jag nöjer mej med dom orden..
han och jag känslan är rätt känslan är skön




avslutningsvis
terminens sist lektion avklarad
och gråstensblå fyller som sagt år idag
och ikväll blire partykalas på satin
tribute to clash, liveband, 40pix inträde och 25pix ölen
mao lätt värt!

puss!!


[oh glömde nästan]
styrde ny mobil nokia utan färgskärm men med snake
2008-talets svar på den hederliga gamla 3310:an, bara till att gilla läget
har kvar samma nummer, men min telefonbok blev gone n lost 4ever
så skicka gärna ett meddl. till mig så jag får ditt nummer på nytt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0