sommarjobb avklarat

sista dagen avklarad. maskinerna krånglade galet och jag lyckades nita mig själv med en stapel hink över käften.
haha. men va fan. sista dagen, sista timmarna. så det, ja, det gjorde inte så mkt.

kändes galet skönt när man körde bort sista pallen till krympen, körde upp den på lyftbordet.
rappoterade in och valde inplastnings program fem för sista gången.
en slags seger. i made it. i made it thru.
lite mer muskler och en jävel på att rulla handtruck, hehe.
tack emballator. tack alla co-workers. tack för skratt, frustration, ångest, leenden och svett.

och inatt sitter jag uppe. för att jag kan.
och tänker sova ända tills jag vaknar imorgon. bara för att jag kan.
no alarm. no crazyearly mornin. i'm likin it.

även, om elva dagar går mitt och älsk flyg till belgien - bryssel.
fy fan va guld!
ska erövra en ny bit av världen. tillsammans med min finaste människa.
sex dagar. fem nätter. tält, musik, sprit och festival. pukkelpop nollåtta.
jag tror inte det kan bli annat än guld. och ja, jag längtar. längtar galet.

daniel - u rock my world like none other before <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0