frustrerad

på föreläsningen förra onsdagen fick vi info om lektioner som flyttats hit å dit..
ändrade och antecknade rätt tider fint i min kalender..

sen igår när jag sitter på uni blev jag lite osäker på när var och hur allting skulle vara..
så jag gick in på studentforum och skulle dubbelchecka mina anteckningar mot schemasystemet..

där stod det at dagens lektion skulle vara kl 1315-15 i F139.. konstigt tänkte jag, men men
schemasystemet skall vara uppdaterat och vara det som gäller..
så när jag släntrar dit idag runt kl 13 hänger det en lapp på dörren..
historia a semi flyttat till F147 kl 1015-12..

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! orutin.

aja. missade föreläsningen. får styra kopia på ngns anteckningar på måndag.
borde inte vara hela världen. å dessutom var det inget obligatoriskt jag missade
så slipper iaf kompletteringsuppgift. inget ont utan ngt gott ni vet ^^

å sen ang. följande kommentar på sneakpeak inlägget



min första guess var lady jay. dialektdonnanofdoom bara hon vill.
men sen känns inte kommentaren i sig som ngt jay skulle skriva.
särskilt inte då det inte är hennes cup of tea gällande kläderna.

min second guess blir därför alex sweetface..
bara en magkänsla.. men det känns inte klockrent det heller..

därför

tillkänna ge dej mrs/mr anonymous, pretty pls ^^

/fuckattjagmissaföreläsningen


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var inte jag iaf för jag är aldrig anonym och väldigt sällan arg... :P Men jag håller med, sjukt jävla snygg outfit och sjukt jävla snygg person i den även!!



Och nääru nå bilder får du inte se på nya lägenheten för du får komma dit och inflyttningsfesta.. nån gång blir det, när det inte krockar med allt annat och jag har pengar och ja duvet alla andra grejer som ska stämma in nå nån gång i augusti kanske?? typ..

2010-03-03 @ 15:36:23
URL: http://linastaffansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0