sneakpeak

då har man vart på uni och plockat ut historiatentan..
trettiosjupoäng av femtio vilket ledde fram till ett godkänt..
segertåget vajade till lite.. men håller sig ändå flytande.. sweet!

var även i samma veva å lämnade in mitt examinationsarbete i kvällskursen..
pepperpeppar på att det håller också!
isf är jag fan rätt happyhappy. men besked kommer väl först om två-tre veckor..
intet är som längtans förväntans tider..
[glöm aldrig att jag lämnade in det med god marginal innan deadlinen gick ut ^^]

aja nu kan jag iaf fokusera på eftersläntret sen förra terminen
vfuarbete och c-uppsats of doom som ska in.. sen jäklar är jag game på riktigt!
vfu ska det knåpas på under kommande veckor..
men c-uppsats tar jag tag i på riktigt först när det närmar sig april..
får bli sommarlovsgöra when it alls comes to an end..
men ngt litet handledarmöte eller två borde komma i sta innan summerbreak..

nähopp. ska försöka duscha bort lite av min förkylning,
sen styra iordning mig för genrepet av modevisningen nere på ritz.

här får ni sneakpeak på en utav de två av outfitsen miiihiii



/läkerolsalmiak

Kommentarer
Postat av: Däkandualdräkommepå

Sjukt snygg outfit. Blir nästan arg!

2010-03-02 @ 23:54:07
Postat av: snuffsan

Ohlala babe !

2010-03-03 @ 13:30:55
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0