i'm gonna patch you up bby

plan för dagen:
  • göra grunderna av  låttextanalyserna till uppsatsen mer eller mindre klara
  • gymma [första gången på nästan fyra veckor] 
    i had [per usual] a severe case of motivation drop.
  • overall + tjälistackfääst
ja just. sytt lite mer på väskan jag köpte förrförra månaden. [bilder här] blev ngra
leftover patchar jag hade liggandes hemma. [man tager vad man haver?!] kan fortf. inte
bestämma mig för om väskan är fulsnygg eller bara ful. oavsett så är den högst funktionell.
lagom storlek å sånt, ni väät. tror jag ska dra baksidan i vanligt-färgad leopard och ena
sidan.men får ser när jag gört. pysselsuget måste infinna sig först. och tiden. puss.



ps. hah - måste bara berätta minikortis historia om 'offspring-pacthen'- inhandlade den
på fyllan och villan på hultsfred hayride i somras. var piss nöjd till jag vakna och nyktra 
till å då insåg att det inte alls var en wicked awesum NOFXpatch.. utan en lökig pretty
fly for a white guy
-patch.  meeeen whateva, layouten r snygg å ngra låtar kan man ju
lyssna på utan att öronen förblöder. ngra. that was all for now. puss.

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag tycker den varken är ful eller ful-snygg - den är enbart SNYGG! Och så perfekt storlek såhär på våren och sommaren. Allt går i! :D

2011-05-06 @ 13:38:10
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Mallan

Jag tycker den är grymt fulsnygg!! Nästan så jag blir rätt bra avis, mmmmhhduhörde! :)

2011-05-06 @ 14:12:36
URL: http://choosename.blogg.se/
Postat av: Anonym

I do love Offspring - jag diggart! <3

2011-05-06 @ 15:02:32
Postat av: AnnaKask

Som vanligt glömde jag namnet :( (still lovin it though!)

2011-05-06 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0