you can't add people to this sidebar

hah - tror ni att jag drog ut ellör. självfligt inte. jag är en lök. och jag är jävligt anti-utgång.
tydligen. solly. men det peppar helt enkelt inte. hade sjukt gärna bara hängt ut hemma hos
en kompis. pillat navelludd och druckit saft liksom. men inte ens min bror, mitt eget kött och
blod var intresserad av en sådan fredagskväll. damnit.

aja. tacka vet jag internets å sånt.

imorgon blire powerwalk. veckans fjärde före frukost, femte in total. fint dää.
sen ska jag fika med en brevvän å hälsa på mamborambos nya lillkusin.
framåt kvällen drar jag på mig min fyllechaffiswörkuniform och drar rundor,
på päron och kusiner. go getters-spelning. hade kunnat haka - men valde att
låta bli. som sagt jag är en lök.

å på tal om lökar. bruschan är också en lök. en tv- och dataspelslök.
å idag släppptes nintendo 3DS.. så gissa vad han fick på posten prick idag..
jepp ni gissa rätt - ett nintendo 3DS.. fett ball med 3D skärm.. men än så
länge hare ju inte kommit ngra bra spel till konsollen.. meeen..
there will be zelda.. and that even excites me :)


foto: bruur + nintendo = sant!

även pizzadaten med mamborambo, hans mor och hansa syster idag - GULD!
massa skratt. underbart. jag har även blivit införstådd med att tupperware bannemej
har allt det där som man inte riktigt visste om att man faktsikt behövde..
exempelvis.. "plocka-upp-ägg-ur-kokande-vatten'-skeden och 'konservburkssilen'
LÖVEIT!

nähää. sova nu. kanske. man får se. PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0